6 Mayıs 2010 Perşembe

KuZey YiĞit’in FlaMaSı

 

İlk flama siparişimi almış bulunmaktayım :) Hatta almış, yapmış, bayağı bir uğraşmış, bitirmiş ve göndermiş bulunmaktayım. Böyle küçük durduğuna bakmayın her bir harf 21cm x 23cm büyüklüğünde :) Ankara’dan çok nazik ve benim gibi heyecanlı olan Asli Hanım, oğlu Kuzey Yiğit'in birinci yaş günü partisi için hem flamayı hem de 1 temalı balonlardan istedi. Birinci yaş günü partisi çok önemlidir ve hazırlamanın heyecanını, keyfini ve stresini bildiğimden Asli Hanım'a yardım etmiş olmak  beni hem sevindirdi hem de heyecanlandırdı.  Benim Batu’ya yaptığım flamayı biraz değiştirip, biraz daha güzelleştirip, biraz daha süsledim.  Veeee sonuç…

Bu arada buradan Kuzey Yiğit’in birinci yaş gününü kutluyor ,ömür boyu kahkaha, keyif ve mutluluklar diliyorum!

0 LoLiPoP:

 
Blog Template by Delicious Design Studio