12 Temmuz 2010 Pazartesi

LoLiPoP NiKah ŞeKeRi

 

 

Birkaç hafta önce beni Ankara’dan çok tatlı ve nazik Nazlı hanım aradı.  Nikah şekeri olarak lolipoplardan istediğini bildirdi.  Lolipopların benim favorim olduğunu bilen biliyor, o yüzden nikah şekeri olarak istenince inanılmaz sevindim.  500 adet isteyince aslında biraz korktum bu kadar çok ve hepsini tek tek özenerek nasıl yapacağım diye ama sonunda istenilen zamanda ve içime sinerek göndermeye başarabildim.  Bu arada buradan Nazlı Hanım'a da teşekkür etmek istiyorum çünkü tüm renk seçimini ve tüm dizaynını bana bıraktı ve ben sanki kendi nikâhımmış gibi 608 adeti de özenerek,eğlenerek,keyif alarak yaptım. 

Bu arada buradan Nazlı hanım ve Egemen Bey'e ömür boyu mutluluk diliyorum ve evliliklerinin bu lolipoplar kadar şeker geçmesini diliyorum :)

  

 

4 LoLiPoP:

Nilay dedi ki...

Merhaba, Kızımın boğum günü için bu bu şekerlerden istiyorum. Bunlar bildiğimiz şekermi? Başka renk seçenekleri varmı?

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Selam Nilay,
Tabii ki keyfile yapmak isterim kızına bunlardan. Ne yazık ki 400 adetin altında olursa istediğim renklerde yaptıramıyorm ama bir de kırmızı beyaz çizgilileri var (Batu Lolipop adlı yazıma bak orada kırmızılar da var). Ne düşünüyorsun üstüne yoksa sadece süslensin mi istiyorsun? Bu arada kızının ismi nedir ona göre bir sticker dizayn edip sana yollayabilirim :) beğenirsen o stickerları yapıştırırım. Ya da bana birkaç kızının sevdiği şey söyle (atıyorum dondurma, uğur böceği, uçurtma... gibi) ona göre de birşeyler yapabilirim :)
Bana mail at severek birşeyler yaparım :)
Sevgiler
Sıla

Adsız dedi ki...

Merhaba, 500 adet lolipop nikah sekeri icin fiyat rica ediyorum, size nasil ulasaabilirim? Tskler ceren

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Merhaba Ceren Hanım,
Rica etsem detaylarla birlikte (düğün tarihi, düğün renkleri) bana tombulperi@hotmail.com mail adresine bir mail atarsanız size hemen geri dönmeye çalışırım.
Sevgilerimle,
Sıla

 
Blog Template by Delicious Design Studio