13 Ağustos 2010 Cuma

KaRaMeL ŞeKerİ

Caramel favor



Aklımda bir proje var. Bu projeyi hayata geçirmek için bayağı bir araştırdım, bakındım, eşyaları buldum ve sonunda bu projenin üstündeki hediyelerin özel olmasını istedim o yüzden ev yapımı karamel yapmak istedim. Bu arada bu projeyi de ilerleyen günlerde yazacağım :)

Karamel yapmak ne kadar zormuş bilmiyordum, sağolsun "Peçete'den Notlar"daki Ayşem bana bu konuda inanılmaz bir sabırla yardım etti. Bir haftadan uzun bir zamandır onunla yazışıyoruz ve yaptığım başarısız 2 denememde bana o kadar destek oldu ki buradan ona özellikle teşekkür etmek istedim. Ayşem sen olmasaydın karamelden kesinlikle vazgeçerdim ama sen o kadar tatlı bir şekilde bana yardımcı oldun ki vaz geçmedim azmettim ve sonunda başardım teşekkürler :)
Aslında bu şekerler daha yumuşak olması gerek ama böyle de tatları çok güzel. Ablam bunlara "Karamel Kaya'ları" adını taktı çünkü kestirmek için kasapa gittim :)

Neyse resimde gördüğünüz karameller "ben" yapımı ve çok lezzetli. Özellikle etiket koymak istemedim çünkü ister nikahınızda çok çok özel bir hediye olsun, ya da doğumunuzda etrafa dağıtılacak ağız tadlandırıcı keyifler olsun bu karamellere herkes bayılacak :)


Caramel favor

4 LoLiPoP:

Adsız dedi ki...

Kurdelesine de kendisine de bayıldım. Ekrana dokun ve ye diye bir buton olsa keşke:)-Tuten

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Tüteeen çok alemsin :) Zaten yiyeceksin yarın, eh kalbin temizmiş ki bak istediğin oluyor :)
Sevgiler
Sıla

Gözde dedi ki...

muhteşem gözüküyorlar Sılacım. Daha kolay bir kesim yöntemi vardır belki:)
sevgiler
gözde

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Gözdeee sonunda seni de yakaladı blog dünyası değil mi :) Çok cici bir sayfa olmuş ve kartvizitlere bayıldımmm. Onları sinek sekizde görmüştüm ve ne kadar güzel düşünülmüş diye takılmıştım. Meğer seninmiş onlar. Dünya çok küçük gerçekten. Çok sevindim buralarda olmana eğer follow butonu koyarsan emin ol ben ilk başta seni follow ederim :).
Sevgiler
Sıla

 
Blog Template by Delicious Design Studio