6 Ağustos 2010 Cuma

SevGi ToHuMlaRı

Seed Pocket or Name Tag fro Seating

Blogumdan çok tatlı, çok cici birisiyle tanıştım. Adı Tüten (isime de bayıldım bu arada). Tüten bana bu fikri önerdi. Ama bunu isim kağıtları olarak önerdi. Yani düğününde hangi masada oturacağını öğrenip, isim kartınızı alır masanıza geçersiniz ya... İşte bu isim kartları için tohum (ya da lavanta) zarflarını önerdi. Ben de böyle bir mini isim kartı tasarladım :) Aslında nikah şekeri olarak tohum veya lavanta vermek isteyenler için de olabilir...



Bu fikir için Tüten'e teşekkürler :)

Seed Pocket or Name Tag fro Seating


Seed Pocket or Name Tag fro Seating

2 LoLiPoP:

Tuten dedi ki...

Ben Tüten :)Bunlar ne kadar güzel olmuş böyle. Hani bazen bir kitap okursun filmini izlediğinde hayal kırıklığına uğrarsın çünkü zihninde yarattığına hiç benzemiyordur ekrandaki.

İşte benim şimdi bu ekranda gördüğümde zihnimde yarattığımdan bile güzel. Yüzümde kocaman bir gülümseme. Sıla seni tanıdığım için çok memnunum senin de sayende istediğim gibi bir düğünüm olacak. Sabırsızlıkla bekliyorum nikah şekerlerimi ve içim öylesi rahat ki çıkardığın işleri gördükçe.

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

:) çok teşekkürler Tüten, beni mahcup ediyorsun.
Ben de seninle tanıştığıma çok memnun oldum, söz ver evlendikten sonra yine günde en az 3-4 mail göndereceksin bana tamam mı :)
Sevgiler
Sıla

 
Blog Template by Delicious Design Studio