27 Eylül 2010 Pazartesi

KiŞiye ÖzEl HeDiyE - MarShMalLow BuKeTi

Party Favor - Marshmallows

Parti hediyelerinde tam gaz devam ediyorum :)

Karamel ağacım evet benim gözbebeğim ama bu marshmallow buketini de çok sevdim. Marshmallow'u çocukluğumdan beri çok severim hele bir de onları ateşte ısıtırsanız ya da sıcak kahvenize atarsanız yumuşuyorlar ya bayılıyorum. O yüzden onları mutlaka kullanmak istiyordum. Bu yüzden de yine partilerde, yaşgünlerinde, doğum kutlamalarında verilmek üzere bu hediye buketini hazırladım. Marshmallowların bazılarını sütlü çikolataya batırdım ve daha da lezzetlendirdim :)

Afiyet olsun hediyeniz...

Party Favor - Marshmallows

8 LoLiPoP:

Bayram Kombesi dedi ki...

Ne sevimli olmuslar boyleee. cok guzeller. Ellerine saglik.

Lavanta Bahçesi dedi ki...

enfes gözüküyor + marshmallow saksısına bayılmış durumdayım :)

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Teşekkürler :)
Böyle yorumlar almak beni nasıl sevindiriyor anlatamam :)

Hera dedi ki...

sıla şahane olmuş!

Rüya.

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

:) Teşekkürler Rüya

NiLaY dedi ki...

Sılacım harika bir fikir bu gerçekten, bayıldım ben bu şirin görüntüye :)

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Teşekkürler Nilay :)
Senin güzel kızın kadar şirin değil ama ;) Lütfen benim için öp onu :)
Sevgiler

NzN dedi ki...

ne ciciymiş bu marşmelowlar!!!!
en kısa zamanda uygulamak lazım :) cici cicii

 
Blog Template by Delicious Design Studio