27 Ekim 2010 Çarşamba

ZaRif ve NaİF NiKah ŞeKeRi

Wedding Favor



Ankaradan lolipop şekerlerini hazırladığım ve "Bir Nikah Şekeri Masalı"nı başlatan Nazlı Hanım beni arayıp dayısı için nikah şekeri isteyince çok sevindim. Nazlı Hanım'ın yeri bende ayrıdır çünkü beni hiç tanımdan gözü kapalı güvendi ve 600 adet nikah şekerini hiçbir şey görmeden benden yapmamı rica etti :)

Dayısı için kilitli kutuları istedi ve etiketini de benim favori etiketlerimden ısmarladı. Hazırlayıp da kutuya yerleştirince mükemmel bir görüntü çıktı ve onları yayınlamak istedim. Aynı şekeri geçen hafta yayınlamama rağmen etiketin farklı olmasından yepyeni, apayrı bir nikah şekeri ortaya çıktı.

Buradan Nurcihan Hanım ve Levent Bey'e tekrardan ömür boyu mutluklar diliyorum :)



Wedding Favor

13 LoLiPoP:

Bayram Kombesi dedi ki...

Ellerine saglik perim, konusturmussun yine becerilerini.

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

:) Çok teşekkürler,
Yemek konusunda ben çok beceriksizim, sizin yaptıklarınızı da ben hayran hayran okuyorum :)

zeynep -ipek butik pasta dedi ki...

çalışmalarınız çok güzel,ellerize sağlık.
sevgiler...

Vahide dedi ki...

gercektende cok zarif.. ya ben fiyonklara bayildim..benim yaptigim fiyoklar hic güzel olmuyor.. Internette arastirdim ama aciklamali fiyonk yapimini anlatmiyorlar..Ellerine saglik..Sevgiler..

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Teşekkürler Zeynep Hanım, çok naziksiniz :)
Deli Dolu Hayat, onları yapmak zaman alıyor ama biraz alışınca elin, istediğin şekle giriyor :) Ayrıca bence kendine haksızlık ediyorsun senin de yaptıkların çok hoş :)
Sevgiler

Vahide dedi ki...

yani illaki zaman alir ama bide düzgün olsa benimkiler :) Neyse biraz daha ugrasiyim bakalim..elbet birgün olur benimkilerde :) Sagol canim..

deniz dedi ki...

Sılacım çok şık olmuşlar.Yaptığın herşey gibi:)

Sevgiler;
D

Nazlı Özder Yamantürk dedi ki...

Hayatımın en özel gününün en güzel ve en tatlı hatırasına imza atan Sevgili Sıla Hanım, bu sefer dayımların ikinci baharına çok hoş bir katkıda bulundu ve herkesin çok beğendiği bu şık nikah şekerlerini hazırladı : ) Bu tür organizasyonlarda gözüm kapalı bir şekilde, sonucun mükemmel olacağından hiç şüphe etmeden Sevgili Sıla Hanım'a güvenebiliyor olmak olağanüstü bir duygu. Kendisine bir kez daha öncelikle güzel kalbi ve sonrasında da tüm bu güzellikler ışığında ortaya çıkan güzel tasarımı için dayımlar adına çok teşekkür ederim. En kısa zamanda yüz yüze tanışmak ve farklı bir organizasyon için tekrardan bir arada olmak dileğiyle. Sevgiler...

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Deniz'cigim çok tesekur ederim, çok cicisin :))
Nazlı Hanim beni simartiyorsunuz, keske herkes sizin gibi içten ve nazik olsa. Umarım en kisa zamanda başka bir organizasyonda tekrar calisiriz. Ayrıca İstanbul'a gelirseniz bir kahve icmeye beklerim :))
Sevgiler
Sila

Sevil Şahin dedi ki...

çok şık gerçekten emeklerine sağlık
Ya ben evlenirken sen nerelerdeydin :((

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

:) çok teşekkürler Sevil Hanım...
Belki başka bir sebeple beraber calışırız, sizin de yemek blogunuza ba- yıl- dımmm :)
Sıla

Sevil Şahin dedi ki...

Sılacım teşekkür ederim bayılmanıza :)
olabilir bakarsın yeni bebek yapmayı planlıyorum ozaman bebek şekeri yaparız seninle sılacım :))

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

:) Aaa hadi hayırlısı...
O zaman en kısa zamanda çalısırız umarım :)
Sevgiler
Sıla

 
Blog Template by Delicious Design Studio