3 Kasım 2010 Çarşamba

BaTu TaTiLdEyDi

Batu



Uzun zamandır Batu'yu yazmadığımı fark ettim. Aslında resimler hazırdı, yaz bitmeden yayınlayacaktım ama koşturmaktan fırsatım olmadı.

İstanbu'un pastırma yazında, Kasım'da, hava 19 derece iken içimi daha da ısıtacak resimlerini yayınlamak istedim :)

Bu arada zaman ne kadar çabuk geçiyor Batu 19 aylık oldu bile :)
Söylediği kelimeler ise kaga (karga), baba, mimi (emzik), şu (su), nene (ne yazık ki anne),çişşşşş, aluuuu ve dede ile sınırlı :)

Not: En alttan ikinci resim Batu'nun çubuk krakeri ile telefon olarak kullanıp Aluuuu yapması :)

10 LoLiPoP:

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

yerim ben seni tatlı kelebenkk :)

merve demirdöken dedi ki...

allah bağışlasın , çok tatlı maaşallah.çok çabuk büyüyolar tadını çıkarın : )

zeynep -ipek butik pasta dedi ki...

allah bağışlasın ,oğlunun çok şeker....

Bayram Kombesi dedi ki...

Ben annesinin gozlugunu taktigi resme bayildim. Rabbim bagislasin MASAALLAH cok tatli coook.

Adsız dedi ki...

Çok şeker maşallah Allah bağışlasın...

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Çooook teşekkürler hepinize :)
Öyle tatlı ve masum durduğuna bakmayın siz, tam bir hiper aktif mini cep canavarı :)
Sevgiler
Sıla

Hera dedi ki...

Sevgili Sıla, siparişlerinin yanında Batu'yu da gönderiyor musun:)

Rüya.

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

:))))) Rüya bayıldımmmmm
Aslında göndersem direkt bana iadeli taahütlü geri gelir :)
Ama istediğin zaman gelip sevebilirsin :)
Sevgiler
Sıla

Burcu dedi ki...

Sılacığım oğluşun ne kadar tatlı :)) kirpiklere bittim desem öp onu kocaman akşam benim yerime :))

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Çok teşekkürler Burcu'cuğum :)
Akşama bol bol öperim mıncıklarım onu senin için :)
Bu arada hiç mi bizim tarafa geçmiyorsun? Bir akşam gelsen ya da haftasonu gelsen hem buluşsak?

 
Blog Template by Delicious Design Studio