14 Temmuz 2011 Perşembe

LoLiPoP NiKaH ŞeKeRi

Wedding Favor



Merhabalarrrrr :)

Uzun zaman oldu yazmayalı. Kusura bakmayın hem iş hem bebek (artık çocuk diyebilirim :) ) hem de aile hayatı derken o kadar işi bir yere sığdıramadım ve burayı çok ihmal ettim. Bu zaman içinde şeker yapmadım mı tabii ki yaptım ama bir türlü koymaya fırsatım olmadı. Neyse yavaş yavaş yine koymaya çalışacağım.

Açılışı Lolipop Nikah Şekerim ile yapıyorum. Tülay Hanım çok şekerdi ve benim favorim lolipop nikah şekerini istediğini bildirince ben çok çok sevindim. Bu arada şekercim lolipopların boylarını büyüttü ve ekstra büyük boy yaptı. Artık 2 tane lolipop boyum var. Biri büyük (çapı 7cm - 8cm arasında değişiyor hatta bazıları 9cm bile olabiliyor :)) bir de küçük boy (çapı 5cm - 6cm) lolipoplarım var onlar da mini mini çok sevimli görünüyor. Artık lolipop isteyenlere bu iki seçeneği sunuyor ve onların isteklerine bırakıyorum.

Tek üzüldüğüm artık kendi renklerimizi istiyorsak minimum 500 adet lik bir sipariş olmalı. Ama bence rengarenk olanlar bile muhteşem keyifli.

Neyse umarım yeni boyları ve güzel renkleri beğenmişsinizdir :)

Sıla




Wedding Favor

7 LoLiPoP:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok sevimliler çocuklar hucum edecektir eminim ;)

annesiningülü dedi ki...

rengarenk çok harika :D

Zeynep'in Evi dedi ki...

çok sevimli olmuşlar...

deniz dedi ki...

Pericim süper bu şekerler,arayı uzatma reca ederimm

Ruya dedi ki...

şekerler rengarenk olunca daha iyi bence:)
bizimkinde, pastanın başında insanlar toplanıp hangi renk alsak diye oylama falan yapıyorlardı:D

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Çok güzel ve çok sevimliler, rengarenk bir düğün olmuş gibi :)

annemahsustan dedi ki...

Çok güzeller, rengarenk: )

 
Blog Template by Delicious Design Studio