30 Mart 2010 Salı

Batu 1 yaşında

 

 

Bu hafta oğlum Batu'nun 1. yaş günüydü. İlk bebeğim ve ilk heyecan olduğundan çok uğraştım. Hem bizim, hem konuklar hem de Batu için unutulmaz olmasını istedim. O yüzden her detayı en ince ayrıntısına kadar düşündüm, tasarlardım ve yarattım. Öncelikle dekorasyon özel olmalıydı. Her doğum gününde görülebilecek süsler olsun istemedim. O yüzden Batu'ya özel flama yaptım. En sevdiğim renkleri -pastel tonları- kullandım. Özel balonlar olsun istedim. 1 şeklinde folyo balonlar aldım. Gelenlere hem hatıra hem hediye olsun dedim ve "kutu kutu Batu’yu yarattım. Minik, krem renginde kutuların üstünde Batu'nun en sevdiğim resimlerinin bir kolajını hazırladım. Aslında kurdele koymayı planladım fakat kolaj o kadar güzel oldu ki onu başka herhangi bir aksesuarla geçiştirmek istemedim... :) Tüm bunları aslında Batu için yaptım ama bunu baby shower'larda, doğum günü partilerinde veya nişan partilerinde de uygulayabilirim.

0 LoLiPoP:

 
Blog Template by Delicious Design Studio