18 Ağustos 2009 Salı

Ilk yazım

Uzun zamandır bir hayalim vardı. Bu hayalimi önce iş sonra bebek için ertelerken sonunda doğru zamanın geldiğini düşünüp başlamak istedim. "Ben olsaydım ne hediye verirdim ya da ne hediye getirilmesini isterdim" mantığı ile bu zorlu ama bir o kadar da keyif ve mutluluk veren bu işe kalkıştım.  Umarım siz de hem seçim yapmaktan, hem de bunları arkadaşlarınıza, davetlilerinize vermekten benim kadar keyif alırsınız. Şimdilik bu kadar yazı yeter diye düşünüyorum ve asıl beni gösterecek olan işlerime geçmek istiyorum. Umarım yolculuğunuz keyifli geçer :)

2 LoLiPoP:

Nur dedi ki...

Şahane şeyler buldum burada ve belli oluyorki, hepsi ince bir zevkin ürünü.
Herşey için ellerinize sağlık demekten başka birşey yapamam şimdilik, birde izlemeye almak istedim fakat izleyici gadget'i eklememişsiniz tavsiye ederim.
Minik Batuya da nice nice güzel yıllar dilerim, bahtı açık olsun :)
Sevgiyle..

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Merhaba Nur hanım, mutluluk sarhoşu oldum yazdıklarınıza. Çok teşekkürler. Öneriniz üzerine hemen izleyici gadgeti koydum :)
Tekrar karşılaşmak üzere...
Sevgiler Sıla

 
Blog Template by Delicious Design Studio